środa, 11 lutego 2009

Rocznia Święceń

Zbliża się druga rocznica święceń diakońskich. 25 lutego 2007 roku w Soborze Św. Jana Chrzciciela w Przemyślu, z rąk Księdza Arcybiskupa Jana Martyniaka przyjąłem święcenia diakonatu. Posługę jako diakon pełniłem do 12 lipca 2007r. Czas przed święceniami diakońskimi był czasem intensywnych przygotowań, szczególnie duchowych. Po przeżyciu rekolekcji w Zakonie Ojców Jezuitów w Warszawie, modliłem się także swoimi słowami prosząc Boga o dobrą posługę.

Молитва за добре дияконське служіння

Господи мій Боже, Ісусе Христе і Святий Душе, Тройце Пресвята, споглян на мене, який хоче бути слугою у дияконстві.

Подай мені силу до служіння, мудрість до життя і натхнення до голошення Твоєї Євангелії. Нехай малію у своїй службі з кожним днем, кожною хвилиною, а Твоя слава нехай зростає.

Мати Божа, Пресвята Діво Маріє, моли Твого Сина, Господа нашого Ісуса Христа за моє майбутнє служіння, яке хочу прийняти. Щоб воно було гідне, щире і наповнене добром, і любов`ю. Щоб ніколи я не устав у зглиблюванні віри і тайн Божих.

Апостоле Павле, мій покровителю, Твої слова про Бога як меч прошивали тих, які слухали і слухають їх. Не меч смерти, а меч життя і вічного спасіння. Моли Господа нашого Ісуса Христа за мене, який хоче взяти у руки меч слова. Щоб був він мечем віри, надії і любові, однак нехай любов у ньому панує.

Амінь.

o. Pawło

Brak komentarzy: