środa, 1 kwietnia 2009

Rekolekcje w Zielonej Górze i Łagiewniki

W dniach 26-29 marca głosiłem rekolekcje wielkopostne w parafii Zielona Góra i Nowogród. Niesamowity czas. Jestem pod wrażeniem Zielonogórskiej wspólnoty, ich zaangażowania w życie liturgiczne, modlitewne. Wielkie wrażenie zrobiła na mnie modlitwa wiernych w czasie Liturgii Uprzednio Poświęconych Darów. Każdy z uczestników miał w ręku tekst i jak potrafił włączał się w modlitwę i śpiew. Gratulacje dla parafian i o. Juliana, któremu dziękuję za zaproszenie.

Jadąc do Zielonej Góry, zahaczyłem również o Legnicę, odwiedzając znajomych duszpasterzy, a w drodze powrotnej o Wrocław (w tym samym celu).

Tak się składa, że i Łagiewniki są niedaleko od głównej drogi do Przemyśla. Więc wstąpiłem na krótką modlitwę, prosząc Boga o Miłosierdzie dla siebie i tych, których mi powierzono. Coraz piękniejszego wyglądu nabiera kaplica Wszystkich Świętych Ukraińskiego Narodu (Łagiewniki). Była także okazja porozmawiać z wykonawcą fresków. Tak więc prace postępują.

I tak po trudnej drodze z Krakowa do Przemyśla dotarłem do domu, aby jutro rozpocząć czas Świętej Odnowy w swojej parafii.





Brak komentarzy: