piątek, 19 stycznia 2018

NOWA EWANGELIZACJA ZAKOŃCZONA

Tytuł może zmylić, ale chodzi o zakończenie czytania książki Nowa Ewangelizacja - konkretne wezwanie! - ks. Stanisław Dyk. Robiłem do niej kilka podejść, ale ostatnim czasem postanowienie regularnego czytania, każdego dnia przyniosło piorunujący efekt. Od początku roku przeczytałem trzy książki, a to dopiero początek. Mam w planach w tym roku "łyknąć" kilkanaście :) i jestem przekonany, że mi się uda. Dyscyplina czytania niesamowicie wpływa na rozwój i chęć działania. Samo czytanie to jeszcze za mało, ale ono wyzwala wielki potencjał do działania.

Co należy zrobić aby wchłaniać książki?

1. Ustal sobie cel czytania - po co chcesz to robić?
2. Ustal cel działania, do którego będziesz regularnie podążał.
3. Znajdź odpowiednią literaturę (gdy nie wiesz co czytać, zapytaj tych, którzy są specjalistami w danej dziedzinie).
4. Kup własną książkę (daje możliwość do podkreślania, pisania notatek itp.)
  •  to dodatek, jak masz dzieci, to połóż je spać do 20.00 :)
5. NAJWAŻNIEJSZE - WYŁĄCZ TELEWIZOR - będziesz miał co najmniej dwie godziny dziennie do czytania, co da ci odpowiednie tempo czytania książek. W taki sposób jesteś w stanie czytać 1-ną książkę tygodniowo.
6. Nie czytaj dłużej niż do 22.30 - Wyspany z większą chęcią będziesz czytał następnego dnia.
7. Rób notatki, abyś mógł podzielić się zdobytą wiedzą z innymi, bo w końcu po to czytasz książki.

Pozdrawiam i miłego czytania,. Frajda jest nieprzeciętna :)

Kolejne książki do biblioteki  zamówione.

Brak komentarzy: