piątek, 4 stycznia 2019

PODSUMOWANIE I PLANOWANIE

Ostatni post jest z 19 stycznia 2018 i dotyczył przeczytania książki Nowa Ewangelizacja i pewnych zobowiązań i planów na 2018 rok. Zobacz ten post, a zrozumiesz dlaczego jest tak ważne planowanie i wyznaczanie celów. NOWA EWANGELIZACJA ZAKOŃCZONA. Po przeczytaniu, przejdź dalej aby zobaczyć co się wydarzyło.


Stawiając sobie cele czytania i wyznaczenia drogowskazów przystąpiłem do działania. Poprzez to działanie zdobyłem więcej wiedzy, a co za tym idzie pewności w moich działaniach.

Celem było regularne czytanie każdego dnia, gdyż nie jest możliwe zrobienie czegokolwiek, jeżeli nie robisz tego regularnie. Prosta zasada, przestań regularnie jeść posiłki i zobaczysz co się stanie?

Literaturę dobierałem dzięki poleceniom innych osób, bo w danym roku koncentrowałem się na nauce bardziej świadomego planowania, zarządzania finansami, pomnażaniu aktywów dla służenia innym, budowania zespołów do współpracy, budowania relacji z najbliższym otoczeniem, praca nad mocnymi stronami swojego charakteru, eliminacja słabości, wzrastanie w wierze i zaufaniu do Jezusa Chrystusa, poprawienie techniki przepowiadania i wiele innych aspektów, które są ważne dla szczęśliwego życia.

Moja biblioteka powiększyła się o 30 tytułów
Przeczytałem łącznie 4 500 stron
Podkreśliłem ok. 30% tekstu, gdyż wywarł on na mnie największe wrażenie
Zastosowałem bardzo wiele rad i technik zawartych w książkach - chociażby tę o planowaniu i wyznaczaniu celów.

Wyłączyłem telewizor, wstaje 3 godziny przed pracą, modlę się - medytuję Słowo Boże, czytam, notuję, ćwiczę fizycznie.

Jest to etap, na który patrzę z wdzięcznością. Jestem wdzięczny za wszystko co dał mi Pan, bo wszystko jest w nas.

Zacznij działać, przestań analizować. Wyznacz cel i dąż do niego, zapisz go, porozmawiaj o nim z Bogiem na modlitwie i odwagi. Nie tłumacz się, tylko rób. Wszystko jest w tobie.

o. Paweł

Brak komentarzy: