środa, 28 sierpnia 2019

Kilka słów o mnie.

Odkąd pamiętam, w życiu nie spieszyło mi się. Miałem czas pójść na ryby, popracować, pouczyć się. Miałem czas na wszystko na co chciałem. Szkoła nigdy mnie nie fascynowała. Raczej zaspokajałem ambicje innych, dla mnie zależało na spokoju.

Wdzięczny jestem za wszystko co dostałem od rodziców, za ich przykład pracy i wiary. To od nich nauczyłem się wytrwałości w dążeniu do celów.

Dlatego szukam rozwiązań, prowadzę swoją działalność i jestem nią podekscytowany :)

Szczęśliwe życie zależy od nas i tego co mamy w sercu. Stworzyłem wizję mojej przyszłości tutaj na ziemi, bo ta w niebie zależy od Boga i od tego co zrobię z moim życiem tutaj na ziemi.

Bóg nad wszystkim czuwa. Jestem tego pewien!!!



Przedsiębiorca.
Prowadziłem kilka działalności, jednak stałem się specjalista w zarządzaniu swoim czasem i poszerzaniu gamy umiejętności. W 2010 roku otworzyłem swój pierwszy sklep internetowy. W ciągu 3 lat poszerzyłem asortyment 5krotnie. Zdobyte doświadczenie dodawało skrzydeł i otwierało na kolejne możliwości. Telefonia komórkowa, branża reklamy sklepu internetowego, usługi drukarskie, doradztwo żywieniowe oparte na sprawdzonym programie żywieniowym. To wszystko nauczyło mnie właściwego zarządzania finansami, życiu bez długów i widzeniu możliwości tam gdzie inni ich nie widzą. Chętnie dzielę się swoim doświadczeniem na szkoleniach i w trakcie spotkań. Moje wystąpienia dla wielu ludzi stały się inspiracją i motywacją do podjęcia wysiłku zmian. Mówca inspiracyjny.
 





Mąż i ojciec.
Życie rodzinne jest inspiracją do podejmowania trudów i wysiłków na każdej płaszczyźnie życia. Moja żona Anna, z którą związałem się w 2006 roku, jest moją przyjaciółka, inspiracją, "hamulcem bezpieczeństwa" gdy za bardzo ryzykuję. Jest powierniczką moich trosk. Jest wielkim darem mojego życia. Razem urodziliśmy trójkę wspaniałych dzieci - Julianę, Eliasza i Mariane. Nasze troski, nadzieje i szczęście. Radości naszego życia i wyzwania przyszłości. Nasze dzieci to ciągłe uśmiechy i powody do tego aby być najlepszymi rodzicami. Wierzę, że nasze dzieci osiągną wspaniałe rzeczy w życiu i będą wnosiły dużo radości w życie innych.

 




 Ksiądz.
Misja mojego życia. W życiu liczą się dwa dni, ten kiedy się rodzisz, i drugie gdy zrozumiesz po co. Życie wieczne i fascynacja Jezusem Chrystusem spowodowała, że poszedłem drogą posługi kapłańskiej. Mój proboszcz, a później biskup udzielający święceń kapłański, bp. Julian Gbur, gdy miałem 6 lat powiedział proroctwo. Dzisiaj Jego słowa odczytuję w taki sposób. Gdy udziela chrztu w świątyni, wypadł mu obrazek z wizerunkiem świętego, a że stałem blisko to go podniosłem i podałem jemu. Odbierając go od małego Pawełka powiedział - Ty będziesz księdzem. 

Od 2007 roku przyzywam ciągłą przygodę z Panem. Pracuję nad tym, żeby być w posłudze równie dobrym jak w innych sprawach życia doczesnego. Ukończyłem Szkołę Spowiedników. Wziąłem udział w Ogólnopolskiej Szkole Ewangelizatorów, z naciskiem na warsztat sprawny mówca.
(REKOMENDACJE) Głoszę rekolekcje, gdy tylko nadarza się okazja głoszę zbawienie w Jezusie Chrystusie. Moje życie jest w Panu, wierzę że On nad wszystkim czuwa. Bóg uzdalnia mnie do chodzenia po wodzie. 

Życie tutaj na ziemi, to nie próba generalna. Tutaj zaczyna się wszystko, a niespokojna dusza moja, dopóki nie spocznie w Panu!!!


 


Brak komentarzy: