piątek, 13 września 2019

Cel wagowy

O tym, że warto mieć dobrą kondycję, być zdrowym i mieć dobre samopoczucie nie trzeba zbyt wiele pisać, gdyż jest ryzyko, że stanie się to demagogią. Każdy chce być zdrowy, mieć dobre samopoczucie i czuć się szczęśliwym w swoim ciele. Ty również. Chociaż powiesz, że tak jest, to i tak czujesz, że jest coś nad czym warto "popracować" aby ten efekt osiągnąć.

Zdrowie i dobre samopoczucie jest efektem konkretnego działania, a nie przypadku. Przy zdrowiu organizmu, ważne jest zdrowe odżywianie, odpowiednia ilość witamin i minerałów. Jeżeli chodzi o samopoczucie, to tutaj wchodzi w grę pozytywne myślenie, właściwe nastawienie do tego co ciebie spotyka, spokój duchowy. Jednym słowem - RÓWNOWAGA.


To właśnie ta RÓWNOWAGA powinna być celem, który ma wyznaczony każdy człowiek, który powinieneś mieć i ty. Tak bardzo ogólnie równowaga dotycząca 3 najważniejszych sfer - to CZAS - ZDROWIE - PIENIĄDZE.

Dzisiaj o celach zdrowotnych, w związku z tym, że podjąłem kolejne wyzwanie zdrowotne dla mojego organizmu, a co za tym idzie dla każdej innej sfery życia.

Jak doszło do tego, że dzisiaj cieszę się zdrowiem i dobrym samopoczuciem?

Kilka kroków, które wykonałem i dały mi powyższy efekt.
1. Zanim przystąpiłem do jakiejkolwiek diety czy programu, podjąłem decyzję, że chcę być zdrowy i do brze się czuć. Mam dla kogo żyć i chcę, żeby to życie było szczęśliwe.

2. Wyznaczyłem sobie cel - wagę którą chcę mieć i która jest najbardziej optymalna dla mojego organizmu. W moim przypadku jest to między 70-74 kg. Mam 173 cm wzrostu.

3. Znalazłem odpowiedni program zmiany wagi (FIT6). To co było dla mnie ważne to program musiał charakteryzować się kilkoma bardzo ważnymi elementami:
  • skuteczny i sprawdzony, przemawiają do mnie tylko wyniki
  • prosty - bez ważenia i liczenia kalorii
  • musi mieć możliwość konsultacji - w razie czego :)
  • brak konieczności zbyt dużego wysiłku, bo zwyczajnie tak jak każdy nie mam na to czasu
  • ważna była również pomoc i wsparcie, bo samotne wojowanie jest bardzo trudne
  • musiał być w miarę dostępny cenowo, bo wiadomo wszystko dzisiaj kosztuje.
4.  Po zdobyciu odpowiedniej wiedzy na temat programu (FIT6) przystąpiłem do realizacji i mojego celu, którym faktycznie jest dobra jakość życia codziennego.

Osiągnąłem swój cel robiąc proste kroki. W wieku 38 lat ważę 72,5 kg, wyniki krwi mam bardzo dobre, prowadzę szczęśliwi zdrowy tryb życia, złapałem równowagę. Dieta kosztowała, ale nie doprowadziła mnie do ruiny finansowej. Mój cel osiągnąłem.

Jeżeli masz swoje cele odnośnie złapania równowagi, proponuje zacznij od zdrowia. Weź kartkę i poświęć 10 minut i odpowiedz na pytania:
  1. Ile powinieneś i ile chcesz ważyć?
  2. Wypisz 10 rzeczy, co się stanie i jak będziesz się czuł gdy schudniesz?
  3. Wypisz 10 rzeczy co się stanie i jak będziesz się czuł gdy NIE schudniesz?
  4. Jaką cenę jesteś gotowy zapłacić z osiągnięcie swoich celów?

Po odpowiedzi na te proste cztery  pytania napisz do mnie, pokażę ci program FIT6, dzięki któremu osiągnąłem swoje cele zdrowotne, być może ci się spodoba to skorzystasz, a jak nie to również ok, zdobędziemy nowe doświadczenia.

Do zobaczenia. 





Brak komentarzy: