wtorek, 30 lipca 2013

Очікуючи на ...

Людина опиняється часом в дивних обставинах. Робить підсумки минулого, пробує планувати майбутнє. Однак важливий є момент тут і тепер. Який це час? Перш за все, моє тут і тепер, це велика вдячність Богові за всі дари, якими мене обдарував. За всіх людей, яких зустрів у моїй праці в Перемишлі. За всі досвіди, добрі і погані, тому що одні і другі вчать, кожний чогось іншого, але вчать. При тих всіх міркуваннях і розважаннях помагає мені Боже Слово. Сьогодні Бог Словами ап. Павла висказує це, що і мені в голос потрібно сказати. А саме:

Ап. – 1 Кор. 122 зач.; 1, 1-9.

1. Павло, апостол Ісуса Христа, покликаний волею Божою, і брат Состен, 2. Церкві Божій, що в Корінті [Перемишлі], освяченим у Христі Ісусі, покликаним святим, з усіма, що призивають на всякому місці ім'я нашого Ісуса Христа, Господа їхнього і нашого: 3. благодать вам і мир від Бога, Отця нашого, і Господа Ісуса Христа. 4. Я завжди дякую моєму Богові заради вас за благодать Божу, що була вам дана в Христі Ісусі, 5. бо ви в ньому всім збагатились, - усяким словом і всяким знанням, 6. згідно з тим, як Христове свідоцтво утвердилося між вами. 7. Тим то не бракує жадного дару ласки вам, що очікуєте об'явлення Господа нашого Ісуса Христа, 8. який і укріпить вас до кінця, щоб ви були бездоганними в день Господа нашого Ісуса Христа. 9. Вірний Бог, що вас покликав до спільности з своїм Сином Ісусом Христом, Господом нашим.


Нехай Господь буде прославлений!!!

о. Павло

Brak komentarzy: